czwartek, 14 sierpnia 2014

About me

                                                      Witam!


Postanowiłam , że napisze coś o sobie . Jest to mój pierwszy post na tym blogu , założyłam go dlatego
aby móc dzielić się z wami swoimi przeżyciami , opowiadaniem co u mnie , róznymi wyjazdami itp .
A więc jestem Tisha . Mieszkam w okolicach Częstochowy , uczę się w LO . W wolnym czasie robie zdjęcia , spotykam się ze znajomymi , najczęściej jednak przeglądam róznego radzaju blogi i oglądam youtuberów.


 Dzisiaj   wrzucam  swoje zdjęcia (niektóre z nich były zrobione w parku na Jasnej Górze) ,
          abyście mogli zobaczyć jak wyglądam.


     Do zobaczenia  w następnej notce pa !
  








 

                                                      

 

    

 

2 komentarze:

  1. Fajny blog, nie podawaj się pisz to co lubisz i to co kochasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na wiecej!:)
    http://jenesaisquoixxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń